dimarts, 15 de març del 2016

Sequera blocaire










Heu pogut veure que he estat pràcticament quatre mesos sense escriure una entrada. He estat força parat també a les xarxes socials i només heu vist com a instagram l'he petat de tan en quan.

A part de preparar nous continguts, m'he estat plantejant l'existència digital del saballut. I que us he de dir.... el resultat de tot això ja ho veureu. Fins i tot, potser, aquest i altres blocs que gestiono acaben desapareixent, i deixen lloc a un nou entorn, amb els continguts publicats fins ara, i continguts nous que estic preparant, es clar. Un nou entorn mes global.

També he vist que he estat aïllat a la meva illa, i això ha de canviar. Començaré a contactar amb altres blocaires, tots referents, per poder establir ponts, conèixer altres illes, i fons i tot arribar-me al continent. Estic del tot segur, que pedalar per altres llocs ha de ser molt emocionant.

Aquest post pot sonar a comiat, però no ho és. Intentar renovar-se i reinventar-se a vegades implica això. N'hi ha que es rapen el cap, i d'altres que es tornen muts. N'hi ha que canvien de roba i d'altres que tallen tots els vincles amb lo conegut. N'hi ha que no surten de casa i d'altres que emprenen un llarg viatge. A veure per on sortiré jo, i per quines contrades em trobareu rodant?.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada