dimarts, 2 de juny del 2015

e-Camper Van. L'inici


Les campers em trempen, però encara ho farien mes si fossin elèctriques. I el planeta i el mediambient em mou….

Ja que el meu cervell no para, encara que a vegades sembli que el tinc en mode “stand by”, vaig començar a mirar si era viable construir una camper elèctrica, o si només era un somni mes, dels que em tocava viure amb els ulls oberts.

Doncs quina sorpresa la meva, que després de mirar per arreu, fins i tot sota el llit, vaig arribar a la conclusió que si que és possible, i si no s’havia fet fins ara, es per interessos, sobre tot de les empreses automobilístiques i energètiques, que no els interessa que el format elèctric tingui èxit.



Potser el senyor @teslamotors pot aportar mes llum, ja que ne's tot un expert en vehícles elèctrics. Però la e-camper van no només es un vehícle, es també una vivenda, i també @tesla-factory en saben un munt.


A continuació aniré explicant el concepte de “e-camper van”, per grups funcionals, per tal que qui vulgui pugui participar i anar afegint informació al “projecte”, i potser, tot plegats, al final la fem realitat el vehicle i el podem gaudir (ens ho tornarem)…. per cert, “bussiness angels”, inversors, rics escèntrics amb diners a cabassos, estigueu atents què us necessitarem segur.

Tot això sota llicència Creative Commons, què mes voleu...

Licencia Creative Commons

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada