dimecres, 29 d’abril del 2015

Folrar el seient de la Rabasa-Derbi

Després de veure el seient del dret i del revés, de perfil, del davant i del darrera, i comprovar l'estat de la goma, em va passar pel cap que li calia una segona pell. 

"...li calia una segona pell."

Vaig començar a mirar per internet tutorials de "make it possible yourself", i em poso mans a l'obra. 

També, sort que tinc una mare que es dedica al patchwork, i té tela per donar i vendre, i em va aconseguir aquesta, que sembla força resistent, i es maca.

Vaig prendre mides (tot i així, em va quedar curt per un cantó), i amb cola en esprai, i amb paciència, en un parell de dies ja tenia pell nova... i a mes a mes, de disseny.

"....a mirar per internet tutorials de "make it possible yourself"..."

Per fixar la tela per sota del seient, vaig fer servir grapes, amb aquella grapadora de paret, que juntament amb la cola, evitarà que es vagi despegant pel fregament i el pas del temps.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada