dimarts, 28 d’abril del 2015

Nou espai al blog mes tossut què un Saballut


"...Quin model de furgoneta escolliríeu per fer la vostre camper?..."

Inaugurem un nou espai al blog, és una bogeria que m'ha passat pel cap. Us imagineu treure el motor a una camper i aprofitar l'espai per posar unes bateries, i canviar les rodes, i posar uns motors elèctrics... Doncs així vaig començar, i ja he re-dissenyat tota la furgo... només em quedo amb el xassís i la carrosseria, la reciclem, que encara pot aguantar molts anys...

"...Volkswagen T3 amb focus quadrats, verda, amb detalls ètnics en verd elèctric..."

Quin model escolliríeu per fer la vostre e-camper van?.... Jo ho tinc clar una Volkswagen T3 amb focus quadrats, verda, amb detalls ètnics en verd elèctric i el sostre elevable en blanc.

Doncs, tota aquesta feina dins d'una carcassa icònica, amb reminiscències retro i una flaire de romanticisme. Deixeu volar la imaginació i endinseu-vos en el mon camper....

"...endinseu-vos en el mon camper...."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada